آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

آرتین عشق مامان

بدون عنوان

1391/10/23 16:35
نویسنده : مامان
342 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز معلمه.ظهر رفتم خونه مامان اینا.مامنو بابا هردوتاشون هم خونه بودن.هردوشونو بوس کردمو روز معلم از طرف خودمو نی نی تبریک گفتم.عصری هم وقت دکتر داشتم.با همسری رفتیم دکتر.دکتر سونوکیتو که گذاشت هرچی تلاش کرد نتونست ضربان قلب نی نی را بشنوه.داشتم سکته میکردم.دکتر گفت برو سونو.رفتیم سونو اقای منشی گفت واسه امروز اصلا وقت نداریم.اونقدر بهش التماس کردمو گریه کردم که اخرش راضی شد من اخر وقت سونو بشم.اونجا نشسته بودم فقط دعا میخوندم و گریه میکردم.همسری هم دست کمی از من نداشت.ساعت ٨.٣٠نوبت ما رسید.به دکتر گفتم مثل اینکه جنین قلب نداره.سونوگرافی که کرد صدای قلب نی نی را گذاشت من بشنوم همین که صدای قلبشو شنیدم نفس راحتی کشیدم.خیلی ترسیده بودم.پسر شیطون مامان طوری ایستاده بود که دکتر صدای قلبشو نشنیده بود.داشتی منو بابارو سکته میدادی پسلکپ.دیگه از این شوخیها نکنی ها.منو بابا قلبمون ضعیفه.مامانی فدات بشه نفسم.١٢اردیبهشت٩١

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)